-sannaandersson-

Alla inlägg under september 2012

Av sanna andersson - 29 september 2012 17:14

har inte bloggat idag pga av att jag dels har varit i stallet (u-seks dag) och att jag inte har orkat.

ska äta snart sen åker jag och frida till maja och har tjejkväll :D mys mys..

imorgon ska hästarna ridas :) inte så roligt.

 

inget att skriva, orkar inte . är trött, kommentera om ni vill att jag ska skriva något, vad som helst, typ om jag ska skriva om tex om: mig,hästarna eller något sånt, snälla gör det, för det är inge roligt att bara skriva vad jag gör på dagarna osv, är det verkligen roligt att läsa,? nä.. så snälla kommentera!! :)

 

  

my love.


Av sanna andersson - 28 september 2012 18:33

orkar inte dra hela ridpasset, men det gick bra idag :) han var lite stel men han skätte sif bra :) vi red igenom programet några gånger oxå:) men jag är nöjd, helt klart. - och frida: han såg faktist fin ut! ta åt dig det nu!!

 

asså, jag vet inte om jag ska rida eller inte, har fått huvudvärk och känner mig trött.. hmm, men jag få se :o om jag skulle kunna få skjuts så gårdet nog bra, för jag har ingen lust att cyckla i detta kalla väder -.-

nä, nog om det, är trött nu så här har ni en låt ni kan fördriva era liv med:

 

 

Av sanna andersson - 28 september 2012 14:14

Är hos Frida nu och ska typ äta något sen drar vi till Attila och storm, vi ska träna lite för Jessica idag :) roligt :)berättar om hur det gick ikväll :)

Av sanna andersson - 27 september 2012 20:29

ja, den här dagen har varit tråkig, skolan gick fort, bästa dagen på veckan :)

hade faktidt roligt på bilden med matilda, haha :) och sen slutade vi typ 20 över 3 :)

så rätt så chill dag :)

efter skolan gick jag och mötte annie och sen gick vi på ica, och köpte mat :)

gick upp till stallet, hade roligt som vanligt, hahah.  :D

lektionerna gick fort idag:) skönt. har ett fett skavsår på hälen men men.. :o


nu ska jag plugga,äta sen lägga mig :)

 

flyyyger fraaaammmm :)

Av sanna andersson - 26 september 2012 18:37

ja, ni hörde rätt. dressyr, haha närå :) men jag red ju som sagt attila efter skolan, och frida red inte, men det gcik huuuur bra som helst, har aldrig ridit attila med den känslan :D hur duktig som helst var han

 -red till deras ridbana, och skulole göra, lite halter övergångar osv.. började i skritt på en stor volt i mitten( mitten volten) och ställa böja för att få honom mjuk, sedan efter hand la jag till halter och mer ökad och samlad skritt, vilket gick bra! kan lysnade verkligen idag! gick ner på tygeln och ställde sig perfekt,

sen i traven lät jag honom trava på ett var först för att få tempot, i lätt ridning, gjorde samma övning där som i skritten, ställde böjde och kännde att han var med, sen in med lite halter oxå:)

så jag är super nöjd! travade av han med långa tyglar, sedan skrittade jag hem :)

 

så jag är super nöjd med han idag :`) lill pluppen:)

imorgon kommer jag inte hinna rida nån av hästarna, för jag ska leda -.-

kommer säkert va iskallt och besvärligt.. och så håller jag ju på att bli sjuk typ oxå, fått lite ont i huve och är varm,

usch.

 

nu ska jag äta nått, sen vet jag inte riktigt, eller jo! plugga :) hih

   

haha, sött :`) ne.

 

 

 

Av sanna andersson - 26 september 2012 09:09

(mobilbloggning)
Är på skolan nu och ska snart ha svenska.. Sen är det slöjd :@ inte roligt tycker jag.. För lektionen är typ över 2 timmar lång.. Åhhjj, och så är man as hungrig. Aja slut med klagande , rider Attila efter skolan, på volten :) ska jobba halter, övergångar osv :) Frida rider oxå då:) tro jag iaf, fast det här hon nog :) ska gå nu,
bloggar när jag har kommit hem :)

Av sanna andersson - 25 september 2012 21:42

är skit ttrött nu så ska ta dagen kort:


slutade halv 4, vilket va super segt. va as trött idag. 

sen gick jag och frida hem till henne och åt lite, sen byta om och drog till stallet. för att skritta ut.

ridturen blev lyckad :) roligt som vanligt. haha, bästa ridturerna är med storm och attial :) haha, oj oj....

aja. sen så hände det inte så mke mer, jag gick hem, åt sen duschade osv..

och nu sitter jag dr. iskall, som vanligt och bloggat. JA inget speciellt alltså = tråkigt inlägg. förlåt men jag är verkligen as trött, uppdateringen kommer bli desamma imorgon.

ska först ha skola till 2 sen ska jag rida attila, vet ej vad som står på schemat för han imorgon :) men det får vi se :)

gonatt allihopa, bloggar imorgon:*

 

 

Av sanna andersson - 25 september 2012 10:45

Hello ma lovers, haha :) är nu på skolan och ska äta nu snart, Chill. Är fett hungrig :( aja, rider Attila efter skolan, med Frida och vi ska rida ut en sväng, hoppas det slutar regna för ja har inte med nå regn jacka;(...
Och! Följ mig på instagram: saannaandersson1 :D så följer jag tbc :) ska äta nu :)
Bloggar ikväll
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards